قیمت ال اس اف شرکت ال اس اف سازه ، منصفانه و بی رقیب
هر روزه شاهد ابتکارات جدیدی در زمینه ساختمان سازی و عملیات عمرانی مربوط به پروژه های ساختمانی هستیم، و روزی نیست که فناوری جدیدی در این عرصه به دنیا معرفی نشود. یکی از جدیدترین فناوری های نوین در زمینه ساخت و ساز، سازه ال اس اف است که شیوه جدیدی را در ساخت سازه های پیش ساخته به دنیا معرفی کرده است. همان طور که می دانید یکی از بلایای بسیار سهمگین و مخرب طبیعی که سالانه خسارت بسیار زیاد جانی و مالی به جوامع بشری وارد می کند، زلزله است و علیرغم پیشرفت های وسیع در علوم مربوط به زمین شناسی، همچنان پیش بینی زلزله به عنوان یک راز سر به مهر باقی مانده است. یکی از روش های پیشگیری از خسارات جانی و مالی زمین لرزه، ساخت سازه های پیش ساخته از جمله کانکس ها و سازه ال اس اف است. در بسیاری از جوامع پیشرفته امروزی، بهره گرفتن از سازه های ال اس اف به عنوان راهکاری مطلوب برای پیشگیری از خسارات زمین لرزه در نظر گرفته شده است و در کشور ما نیز در چند سال اخیر استفاده از این سازه ها رواج پیدا کرده است
یکی از اولین نکات که در مورد سازه های ال اس اف مطرح می شود قیمت تمام شده این سازه ها در بازار است. شاید به جرات بتوان گفت مهمترین نکته در خرید هر کالا و خدمات، بهای تمام شده آن است. در ادامه این نوشتار به بررسی قیمت ال اس اف خواهیم پرداخت.

قیمت ال اس اف و متغیرهای موثر بر آن
قیمت  ال اس اف به عوامل مختلفی بستگی دارد که تغییر در هر کدام از این عوامل، تغییرات وسیعی را در قیمت پایانی این سازه ایجاد می کند. از جمله عوامل موثر بر قیمت سازه ال اس اف می توان به موارد زیر اشاره کرد:
* نوع اسکلت انتخابی و جنسی که برای این بخش از سازه در نظر گرفته می شود
* نوع پوشش سقف سازه
* نمای بیرونی و به اصطلاح رخ سازه
* جنس کفپوش ها گزینش شده برای سازه
* نوع و کیفیت ساخت پنجره و درب های سازه
* امکانات در نظر گرفته شده در سازه مثل حمام، سرویس بهداشتی و کیفیت ساخت این امکانات

برای تبیین بهتر موضوع قیمت گذاری سازه ال اس اف، باید اشاره کنیم که برای نمونه سازه ال اس اف با توجه به نوع اسکلت و متریالی که برای این بخش از سازه در نظر گرفته شده است، با تغییراتی روبرو خواهد بود. این موارد برای بقیه بخش های سازه ال اس اف نیز صادق است. از نکات مهم دیگری که در قیمت گذاری سازه ال اس اف موثر است باید به متراژکلی بنا و تعداد طبقات در نظر گرفته برای سازه اشاره کرد و باید این نکته را نیز به یاد داشت که تعیین قیمت تمام شده سازه بعد ارائه طرح جامع و کامل ساختمان مورد نظر ، عملی است و قبل از آن تمام، قیمت های ارائه شده دقیق نخواهد بود. در ضمن علاوه بر هزینه سازه ال اس اف باید هزینه نصب و اجرای این سازه را به هزینه تمام شده این سازه ها افزود.

در بسیاری از جوامع پیشرفته امروزی، بهره گرفتن از سازه های ال اس اف به عنوان راهکاری مطلوب برای پیشگیری از خسارات زمین لرزه در نظر گرفته شده است و در کشور ما نیز در چند سال اخیر از این سازه ها پیشرفته و کارآمد به طور وسیع استفاده می شود.
شرکت ل اس ف سازه که از زیر مجموعه های کانکس اسکابن  میباشد به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت و نصب سازه های ال اس اف در ایران، مفتخر است که نصب و اجرای سازه های ال اس اف را با بهترین کیفیت ساخت، خدمت مشتریان گرانقدر خود عرضه می کند. برای آگاهی از از قیمت ال اس اف با مرکز فروش شرکت ال اس اف سازه تماس بگیرید.