شرکت ال اس اف سازه که از زیر مجموعه های شرکت بزرگ کانکس و سازه های پیش ساخته میباشد یکی از بزرگترین مجریان سازه های ال اس اف در ایران است.

شرکت ال اس اف سازه با بیش از سالها تجربه مفید در طراحی و تولید و اجرای بهترین روش های روز در زمینه سازه های پیش ساخته ال اس اف مشغول به فعالیت است، طراحی و تولید انواع سازه های جهت مصارف مسکونی، اداری، کارگری، ویلایی  و نگهبانی  تنها بخشی از فعالیت های این شرکت قدیمی در زمینه تولید ال اس اف میباشد.

طراحی و تولید ویلاهای بسیار مدرن و لوکس در اندازه های مختلف با امکاناتی کم نظیر و تولید سازه های مسکونی بسیار کارآمد و با طراحی بسیار جذاب با متریال هایی مرغوب و با کیفیت نیز بخشی دیگر از فعالیت های شرکت ال اس اف سازه میباشد.
شرکت ال اس اف سازه در تمام مراحل فعالیت خود ددر زمینه تولید و اجرای سازه های پیش ساخته ای همانند ال اس اف و کانکس رضایت مشتریان گرامی و کارفرمایان محترم را سرلوحه کار و برنامه ریزی خود قرار داده و تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شما عزیزان بکار بسته است. شرکت ال اس اف سازه ( اسکابن )، آمادگی پذیرش و انجام پروژه های تخصصی شما عزیزان را در هر طرح و ابعادی را داشته و تمام سعی خود را به کار خواهد بست که نظر و سلیقه شما کارفرمایان محترم را در کلیه مراحل طراحی، ساخت و اجرای پروژه های ال اس اف ، مورد توجه قرار دهد و در نهایت سازه تولیدی با کیفیت و متناسب با استانداردهای روز صنعت سازه های ال اس اف به شما عزیزان ارائه دهد.

چرا شرکت ال اس اف سازه
سابقه درخشان و طولانی مدت در صنعت ال اس اف از بزرگترین دلایل انتخاب کارفرمایان عزیز میباشد.

همان طور که اشاره کردیم شرکت ال س اف سازه دارای بیش از سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع سازه های پیش ساخته از جمله سازه های سبک ال اس اف ، کانکس و انواع سازه پیش ساخته دیگر در ایران میباشد، این شرکت تجربیات زیادی در همکاری با شرکت های معتبر و بزگ خصوصی و دولتی جهت انجام پروژه های مرتبط با ال اس اف داشته است.

شرکت بزرگ ال اس اف سازه ، با طراحی و ساخت انواع سازه های پیش ساخته مانند ال اس اف با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش، تمام تلاش خود را برای کسب رضایت کارفرمایان خود بکار بسته است، به همین منظور تمامی ال اس اف های تولیدی این شرکت به دلیل اطمینانی که مدیران این شرکت نسبت به تولیدات خود دارند، انواع گارانتی و خدمات پس از فروش را در نظر گرفته اند تا کارفرمایان و مشتریان محترم این مجموعه صنعتی قدیمی با خیالی آسوده نسبت به انتخاب و خرید محصولات این شرکت اقدام نمایند.

واحد فروش این شرکت در تمام ساعات اداری و حتی خارج از آن منتظر شنیدن صدای گرمتان جهت مشاوره و راهنمایی در مورد خرید و تولید سازه های ال اس اف و قیمت آن سازه ها میباشد، خواهشمندیم جهت ارتباط با واحد فروش و فنی این شرکت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.